15/07/2025

Jaunums: Automatizēts zvans piegādes kvalitātes kontrolei

No 2025. gada 1. augusta ieviešam automatizētu robotzvana risinājumu

Rūpējoties par operatīvu piegāžu nodrošināšanu un šī pakalpojuma uzlabošanu, mēs turpinām ieviest risinājumus, kas veicina procesu caurspīdīgumu un efektivitāti.

Lai stiprinātu klientu apkalpošanas kvalitāti un iekšējos standartus, Scandagra no 2025. gada 1. augusta ievieš automatizētu robotzvana risinājumu. Šī sistēma ļaus strukturēti un efektīvi reģistrēt klientu sniegto informāciju par piegādes kvalitāti, nodrošinot ātrāku reakciju no mūsu loģistikas un klientu apkalpošanas komandām. Tas ļaus mums precīzāk monitorēt piegāžu kvalitāti, ievērojami samazinot cilvēciskās kļūdas un paaugstinot datu kvalitāti. Vienotā pieeja visiem klientiem palīdzēs mums saglabāt konsekventu servisa līmeni un vēl proaktīvāk reaģēt uz iespējamiem izaicinājumiem piegādes ķēdē.

Mēs turpinām pilnveidot sniegtā piegādes servisa pakalpojumus, lai tie sniegtu vēl lielāku vērtību Latvijas lauksaimniekiem. Paldies, ka uzticaties Scandagra!

Jaunākās ziņas

GDPR